wtorek, 19 lutego 2013

Sensique Stong and Trendy Nails

Mam na imię Dorota. Już od dawna noszę się z zamiarem stworzenia swojego małego, kolorowego świata w sieci, jednak zawsze coś stawało mi na drodze :). Zwykle było to moje udomowione, acz wciąż dzikie zwierzę - leniwiec... Ale dziś powiedziałam sobie: dosyć lenistwa i psucia powietrza! Zakładam bloga!
O czym to to cudo będzie? O tym, co lubię najbardziej, czyli o kolorowych kosmetykaliach ;).
Kilka słów o mnie: ruda, marudna, z zawodu kosmetyczka, nie pracująca w zawodzie :/, miłośniczka i posiadaczka licznej kolekcji lakierów do paznokci, błyszczyków i innych akcesoriów.
Dlaczego i po co zakładam kolejnego bloga o kosmetykach, choć mnóstwo tego wala się po internecie? Bo mam ochotę podzielić się z Wami moimi uwagami na temat różności :).

Na początek postanowiłam wystawić moją recenzję lakierów do paznokci firmy Sensique.
Wybaczcie nieostre zdjęcia, ale wszystkie moje aparaty nagle postanowiły wziąć sobie wolne :/. Tą fotkę strzeliłam komórką...

Sensique Strong and Tendy Nails jak zapewniają jego producenci nie zawiera toluenu i formaldehydu, a "nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku".

 Składniki (INCI):   Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Phthalic Anhydride(and)Trimellitic Anhydride(and)Glycols Copolymer, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid(and)Fumaric Acid(and)Phthalic Acid(and)Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Citric Acid, Mica, Silica, PTFE,      [+/-Calcium Aluminum Borosilicate, Polyethylene Terephthalate(and)Aluminium, Synthetic Fluorphlogopite, CI 77019, CI 77891, CI 19140:1, CI 15850:1, CI 15850:2, CI 15985:1, CI 15880:1, CI 15865, CI 75470, CI 77163, CI 77510, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77266, CI 77183, CI 77288, CI 12085, CI 77742, CI 21108, CI 71145] (info zaczerpnięte ze strony www.sensique.pl)

Pojemność: 8ml.
Dostępność: drogerie Natura
Cena: 5,99zł.

Jestem posiadaczką dwóch kolorków: 154 (róż) i 155 (ciężko powiedzieć, czy to pomarańczowa czerwień, czy czerwony pomarańcz... ale coś w tym guście).
Cóż mogę o nim powiedzieć? Kolory są... hmm... soczyste! Intensywne, aż razi w oczy, zwłaszcza jeśli chodzi o nr 155!
W rzeczywistości pomarańcz jest bardziej wyrazista niż na zdjęciu. Bardziej czerwona.
Lakier jest naprawdę dobrze napigmentowany, jedna aplikacja wystarczy, by zamalować paznokieć (na zdjęciach dwie warstwy). Ogólnie jeśli chodzi o te dwa kolorki to, jak dla mnie, są świetne, choć róż jest może zbyt cukierkowy, dlatego zwykle łączę go z czymś innym.
Co do trwałości, cóż, jak na razie jestem zadowolona, na podkładzie z odżywki Eveline 8w1 wytrzymuje 2-3 dni, chyba że mam dużo naczyń do mycia ;). Nie ściera się na końcówkach, przynajmniej u mnie, ale za to od razu odpryskuje :(, no i co do jego szybkoschnących właściwości też mam swoje uwagi... Połysk mają cudny :). Róż ma jakieś drobinki i jest z lekka perłowy, czego na moich fatalnych zdjęciach nie widać, ale jestem skłonna mu wybaczyć, bo świetnie się prezentuje na pazurkach.

A teraz nadszedł czas na to, co tygryski mojego pokroju NIE lubią najbardziej - pędzelek!



Cieniutkie to to, maluje tak samo cienkimi smużkami, przez co na paznokciu tworzą się nierówności, a jakie upierdliwe! Wybaczcie słownictwo. Jestem fanką płaskich pędzli, które za jednym zamachem pokrywa pół płytki, bo wiadomo - są wygodne, szybciej się maluje paznokcie takowym, nie smuży... No dobra, może to ostatnie pomińmy, niedługo dodam recenzję lakieru Catrice, gdzie szeroki pędzelek doprowadza mnie do szału D:.

A teraz zsumujmy:

Plusy:
*intensywny kolor
*przystępna cena
* dobra pigmentacja

Minusy:
*trwałość (takie +/-)
*pędzelek!

Tyle ode mnie :D.
A teraz pytanie do Was: jakie są Wasze opinie na temat lakierów Sensique Strong and Trendy Nails?

Dziękuję za uwagę i zawitanie na mojego nowego bloga :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz