niedziela, 23 czerwca 2013

W odcieniu różu

Ech, jakby mi się chciało, tak, jak mi się nie chce... Mówię wam, świat bym zdobyła.
Na szczęście mi się nie chce :D

A dzisiaj mam tylko dwie focie i kilka słów o lakierze firmy Bell

Nudziak ma śliczny jasny kolorek, choć po malowaniu widać smugi :( Na szczęście tylko z bliska :)

Zakupiony został w Biedronce za zawrotną cenę 4.99... W jakiejś drogerii widziałam kiedyś takie za 11!!! Toż to rozbój w biały dzień! Zwłaszcza, że lakier do trwałych nie należy, chociaż na opakowaniu napisane było "trwały lakier do paznokci". Trwały? Śmieszne. Już na drugi dzień ściera się z końcówek i odpryskuje.

Ale lubię go za ten mleczny kolor, za to że wygląda bardzo naturalnie na pazurku i pasuje do wszystkiego, jak to french.

Na fotkach dwie warstwy (jak nałożyłam trzy był za bardzo... biały).

Czy godny polecenia? Dla kogoś kto nie ma zbyt wielkich wymagać - tak. Dla osób, które jednak oczekują czegoś więcej od lakieru - zdecydowanie nie.

Podsumujmy:

WADY:
*nietrwały
*smuży

ZALETY:
*ładne kolorki
*dobry pędzelek
*dosyć wygodne opakowanie

Za 4.99 nie wymagam więcej niż minimum, ale za 11 już tak, więc w tym przypadku producent się nie popisał.

1 komentarz: