sobota, 8 czerwca 2013

Zachciało się babie matu...

Kiedyś dokonałam fantastycznego zakupu lakieru do paznokci z Golden Rose. Był to fiolet z brokatem, pół-matowy. Oczywiście efekt matu utrzymywał się na pazurkach tylko kilka godzin, ale z lakieru jestem zadowolona do tej pory, choć już się kończy :(.
Kiedy wybierałam go spośród pięciu, które dostałam do wyboru, przez ręce przewinęła mi się śliczna czerwień. Ostatnio pomyślałam sobie, że czerwony bardzo ładnie by wyglądał na moich pazurkach i podczas wyprawy na miasto, zahaczyłam o mały sklepik z kosmetykami, gdzie zawsze chodzę po lakiery. Niestety, tego, czego szukałam nie było, ale za to ekspedientka poleciła mi inny lakier, również matowy, tylko że "piaskowy". Tak to przynajmniej określiła. Podała mi paletkę z kolorami i, muszę przyznać, byłam w małym szoku, kiedy zobaczyłam co to za cudo. Z początku mi się nie spodobał, bo lubię gładkie powierzchnie i błyszczące lakiery, ale postanowiłam spróbować. Za lakier zapłaciłam 11zł. i jest to chyba najdroższy lakier w moim pudle!!!

A teraz konkrety - lakier, który nabyłam to Paese nr.328 - śliczna, choć trochę za mocna jak dla mnie czerwień, która jednakowoż po wyschnięciu na paznokciu jest po prostu urocza!





Lakier tworzy na paznokciu chropowatą powierzchnię, całkowicie matową, która jednak w słońcu lekko się mieni. Jako że w dniu, w którym przyniosłam go do domu odwiedziły mnie kuzynka i koleżanka - lakier od razu został przetestowany przez jeszcze dwie osoby, które zgodnie stwierdziły, że warto go wypróbować.

Z tego, co do tej pory zauważyłam utrzymuje się na paznokciach ok. 3-4dni (u mnie już na drugi dzień starł się z końcówek, a trzeciego trochę odprysł, ale jestem potworkiem piorącym, sprzątającym, dłubiącym w ogródku i tym podobne, więc nie oczekiwałam od niego cudów).

Zapewne niektórym może się nie spodobać ta wspomniana chropowatość, ale zapewniam, iż nie jest ona zbyt uciążliwa, choć paznokieć jest szorstki.

Zakupiony w małym sklepie kosmetycznym, za zawrotną cenę 11zł (choć słyszałam, że gdzie indziej są droższe), i jak na razie mogę uznać go za hit. A jak będzie się sprawował dalej... to już się zobaczy ;).

4 komentarze:

  1. mam piaska z GL ale faktura mnie oczarowała, ciągla macam się po paznokciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :) Ja też ciągle macam moje, albo im się przyglądam XD Szaleństwo.

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje :)

    Chciałabym Cię zaobserwować, ale nie widzę gdzie mogę to zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swój kupiłam za 8.90 :) Moim zdaniem w tych sklepach w centrach handlowych mają strasznie duży narzut. Nawet na stronie Paese lakier kosztuje ok 15 zł, co dla mnie to bardzo dużo jak za lakier o takiej pojemności.

    OdpowiedzUsuń