poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Colour Chic Activ Hardener - aktywny utwardzacz z metioniną

Witajcie po świętach :). Jak zdrówko? Komu potrzebna dieta? Prócz mnie, oczywiście ;).

Dzisiaj, a jest to piętnasty dzień kwietnia, prognoza na ten dzień to mnóstwo słońca! Zaczęliście już porządki w ogrodzie? Mój jeszcze tonie w wodzie, haha XD.

Ale do rzeczy, do rzeczy, czas ucieka a my nie młodniejemy!
Mam do Was pytanie: czy Colour Chic dostępny w Pepco to podróbka Hean? Bo trzymam właśnie w łapce ich utwardzacz, który do złudzenia przypomina Hean'owy utwardzacz, i tak się zastanawiam.

To mój Colour Chic:




A to jest Hean:

Prawda, że podobne? Dlatego zastanawiam się, czy to, co kupiłam w Pepco za niecałe sześć złotych to podróbka, czy po prostu Hean tylko pod inną nazwą?

Etykietka rzecze, że to aktywny utwardzacz z metioniną.

Skład:
Ethyl Acetate,Butyl Acetate,Phtalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycols Copolymer,Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, SD Alcohol 3-C, Acetyl Metionine, CI 42090, Isostearic Acid.

Cóż mogę powiedzieć o tym produkcie? Cóż, od dawna poszukuję czegoś co zdziała cuda z moimi pazurkami. Pomogła mi Eveline 8w1, ale przestraszyłam się ewentualnych konsekwencji zbyt długiego jej stosowania, więc odstawiłam. Zakupiłam Joko, które jest świetne i nie mogę złej rzeczy o niej powiedzieć. Będąc w Pepco przed świętami złapałam Colour Chic, ot tak, przez przypadek. Nie sądziłam, że w ogóle zadziała, bo jestem uprzedzona do odżywek z innych niż drogerie miejsc. Muszę jednak zwrócić honor tej odżywce. Żeby nie robić bałaganu, posłużę się czymś, co dobrze sprawdza się na innych blogach - mianowicie wypiszę plusy i minusy w słupkach.

PLUS:
*ładne i wygodne opakowanie
*całkiem fajny pędzelek
*konsystencja pozwala na pomalowanie kilku paznokci przy jednym zanurzeniu pędzelka
*UTWARDZA!!!
*trwały (u mnie do 4-5dni, a jestem osobą sprzątająco-piorącą i mam pralkę półautomatyczną)
*kompaktowy (na serio, dzięki płaskiej buteleczce można go schować praktycznie wszędzie)

MINUS:
*nie nadaje się do utwardzania lakieru, a wręcz przeciwnie - szybciej sprawia, że lakier odłazi
*nie nadaje się jako lakier bazowy, choć sam jest fantastyczny, ale pod innym lakierem niekoniecznie

Cena: 5,99
Dostępność: Pepco
Pojemność: 8 ml

Jednym słowem, jestem na TAK! Cudeńko dało radę pobić o głowę nawet odżywkę z Joko, która przy dłuższym zetknięciu z wodą odłazi! Mój hit!
Następnym razem będąc w Pepco złapię któryś z kolorowych lakierów tej firmy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz