sobota, 30 marca 2013

Komu arbuza?

Dom wysprzątany, babki upieczone, węgielek jest już w drodze :). A ja w oczekiwaniu na jutrzejszy dzień i rodzinny wyjazd w gości maluję pazurki, relaksując się nad książką i Family Guy'em XD. A co maluję na pazurkach?

Arbuza :D


Użyte lakiery:
*Catrice Marlene's Favourite
*jasne paski  - Bell Air Flow (różowy pastelowy)
*zielone paski - Sensique (niestety nie wiem jaki to numerek, bo się zdrapał)
*kropki - czarny Ados

Plus cienki pędzelek do wzorków.

Smacznych jaj... papa :D



3 komentarze:

  1. Ojj zjadłabym :D Bardzo estetyczne, podobają mi się!
    Ps. wyłącz weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D. Trochę się namęczyłam, żeby mniej więcej równo wyszły. A weryfikację obrazkową już dwa razy wyłączałam i naprawdę nie wiem dlaczego za każdym razem kiedy wejdę w ustawienia to wciąż mam ją ustawioną... Złośliwość rzeczy martwych :/

      Usuń
  2. Na lewej ręce może i by mi się udało zrobić taki wzorek ale w prawej... nie ma szans! ;)

    OdpowiedzUsuń