wtorek, 12 marca 2013

Plan na jutro...

... to pin-up!
Co mówi o tym Wikipedia?

"Pin-up (z ang. pin-up - przypiąć, powiesić) - określenie używane wobec trendu wywodzącego się z głównie z lat 40. i 50. XX wieku. Pin-up girls (dziewczyny pin-up) były piękne i uśmiechnięte, ubrane w rozkloszowane sukienki lub skąpe stroje/bieliznę. Pojawiały się głównie na plakatach, które mężczyźni przypinali na ścianach (stąd ich nazwa).
Współczesne pin-up girls wzorują się przede wszystkim na modzie tamtych lat, ich charakterystyczną cechą są mocne czarne kreski nad górnymi powiekami, długie rzęsy (często sztuczne), mocno pomalowane na czerwono usta oraz "zarumienione" policzki. Charakterystyczne fryzury to głównie loki podpięte po bokach, grzywki - koniecznie podwinięte lub w formie dużych loków. Najbardziej znaną przedstawicielka nurtu pin-up była Marilyn Monroe.
Jedną ze stylizacji pin-up girl jest stylizacja "marynarska", dla której charakterystyczne są granaty z bielą lub czerwienie z bielą (najczęściej paski) lub "cukierkowa", w której dominują kwieciste sukienki - koniecznie rozkloszowane na dole, jak również sukienki w groszki lub paski/prążki. Często pojawiającym się motywem są kokardy i wisienki".

Chyba większość, jeśli nie każda, dziewczyna wie co to takiego i z czym to się je. Ja, za namową dwóch dżentelmenów, również tego spróbuję... ale to dopiero jutro!

Długo myślałam nad tym czego użyć do mojego małego eksperymentu. Wczoraj wraz z Rossmann'ową gazetką "Skarb" dostałam próbkę kremu BB firmy Nivea, który na pewno wypróbuję :). Poza tym, mój ulubiony róż firmy Paese:
oraz tusz do rzęs Bell Push Up Mascara:
Myślę jeszcze o pudrze Synergen również moim antybakteryjnym faworycie:

 czarnej kredce Essence Long Lasting, i oczywiście najnowszej w moim koszyczku pomadce w kremie Manhattan Soft Mat Lipcream 54L.

Ale czego użyję wyjdzie dopiero "w praniu" :).

Aha, no i koniecznie - loczki :D. Nie wiem, czy dziewczęta w latach 50-tych nosiły loczki, ale ja mam na nie ochotę, więc spróbuję je zrobić... prostownicą.

Już się nie mogę doczekać jutra XD.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz