wtorek, 19 marca 2013

Virtual Fashion Mania


Opis z Wizaż.pl:

"Virtual przedstawia lakiery do paznokci o najmodniejszych kolorach sezonu wiosna / lato 2012.
Ich moc, głębia i nasycenie oczarują Cię bezgranicznie! Fashion Mania gwarantuje doskonałe, krycie już po nałożeniu pierwszej warstwy lakieru.
Efekt końcowy, wzbogacony jest o lustrzany połysk o maksymalnej sile. Osoby mające problem z długim schnięciem lakieru na paznokciach, mogą być pewne, że tutaj tego nie doświadczą.
Ten szybkoschnący kosmetyk nie odpryskuje oraz nie odbarwia płytki. Zawiera długotrwałą, winylową bazę oraz wygodny pędzelek do aplikacji.
Jest hypoalergiczny, w składzie brak toluenu i formaldehydu.
Dostępny w dziesięciu kolorach.

Cena: 8zł / 10ml"

Moja siostra, tym razem, posiada trzy kolorki, ale ja również czasami ich używam.  A są to:
*zachwycający turkus o numerze 56
*intensywny róż - 54 oraz
*śliwka, bo z tym kojarzy mi się kolor - 77.

Kolorki mają rzeczywiście ładne, schną dość szybko, kryją już po pierwszej warstwie, ale by efekt był oszałamiający lepiej nałożyć drugą, a ta, jak większość drugich warstw, schnie już dłużej. Z "lustrzanym połyskiem" też się muszę zgodzić, bo błyszczą się jak... hmm... no, ważne że się błyszczą. Pędzelek jest wygodny.

I na tym kończą się zalety :). A wady? standardowo:
*szybko odpryskuje,
*mój turkusik odbarwił mi pazura na błękit, przeżarł się nawet przez bazę,
*jak już mówiłam, dla lepszego efektu trzeba dwóch a nawet trzech warstw
*niewygodna nakrętka (ślizga mi się w palcach, jest po prostu za duża).

Ale mimo tych kilku minusów, chyba mogę polecić te lakiery, przede wszystkim ze względu na paletę kolorów, bo choć ich niedużo to są naprawdę świetne. Są też dostępne w Biedronce i to w dość niskich cenach (w sklepie firmowym lub na stoisku kosztują nawet 12 zł, więc 8 czy 6 to jednak niezła cena).

Nie wiem co jeszcze o nich powiedzieć, bo w sumie nie mam jakiegoś wielkiego "ale" apropo lakieru, więc pokażę jeszcze tylko kilka fotek.


A na koniec coś specjalnego, jako przypomnienie, że za dwa tygodnie Wielkanoc :3 Ale będą jaja...
...na lodzie, haha XD

Zając :D


2 komentarze:

  1. Mam jeden lakier z tej serii i jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Otagowałam Cię na swoim blogu- mam nadzieję, że odpowiesz na pytania :)

    OdpowiedzUsuń