środa, 20 marca 2013

Pytania, ach, pytania... LIBSTER AWARD

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

... interesująca zabawa, nie przeczę.  Cóż, wypada wziąć udział :)

Zostałam nominowana przez: sarinacosmetics

A oto pytania i moje odpowiedzi:


1. Co chciałbyś zmienić w sobie na wiosnę?
Sama sobie zadaję to pytanie, ale myślę, że chciałabym zmienić całą kolorystykę od ubrań do kosmetyków, ponieważ w moim koszyczku królują beże i szarości.
2. Ulubiony deser to?
Jestem łasuchem, więc ciężko wymienić jedną rzecz, ale postawię na muffinki :).
3. Co dobrego zrobiłaś ostatnio dla świata?
Zaczęłam akcję: Segregujmy śmieci w moim domu. Jak na razie robię to tylko ja...
4. Obowiązek domowy, którego nie lubisz?
Tylko jeden??? No, ale skoro tak, to chyba mycie naczyń (ach, jak chciałabym mieć zmywarkę)
5. Jaki kosmetyk mogłabyś z czystym sumieniem polecić innym?
Mleczko do ciała BeBeauty z Biedronki - czerwone. Jak dla mnie niezawodne.
6. Jakie książki lubisz czytać?
Polską fantastykę i literaturę faktu, choć nie pogardzę dobrym kryminałem Polakowej ani obyczajówką. 
7. Największą frajdę sprawia mi...
 Słuchanie muzyki podczas pisania lub szkicowania - wtedy najlepiej mi się myśli.
8. Ulubiona pora roku?
Wiosna.
9. Makijaż klasyczny, czy kolorowy?
Klasyczny - wbrew pozorom, jestem nudziarzem i osóbką, która nie lubi robić z siebie pawia.
10. Ulubione perfumy?
White Rose z Biedronki - jak do tej pory najlepsze jakie miałam.
11. Dlaczego założyłaś bloga?
Ach, to dość drażliwy temat, haha. Powiem tylko, że to w ramach terapii - próbuję się zmienić, "otwierać się na ludzi".

MOJE PYTANIA (podejrzewam,że wiele z nich już zadano):

1. Twoje barwy to... (chodzi oczywiście o kolory, w których czujecie się najlepiej).
2. Wakacje z Twoich marzeń to...
3. Gdybyś mogła być kwiatem, jaki byłby to kwiat?
4. Zapach kojarzący się z dzieciństwem?
5. Włosy: kolor, o którym marzysz?
6. Świątecznie: potrawa, która musi pojawić się na Twoim Wielkanocnym stole?
7. Kosmetyk, bez którego ani rusz Twoim zdaniem to...
8. Jak długo prowadzisz bloga?
9. Lubisz testować nowości, czy trzymasz się jednego, za to sprawdzonego kosmetyku?
10. W wolnych chwilach lubię...
11. Czy uważasz się za osobę tolerancyjną?

Lista moich wybrańców:

Dziękuję za zwrócenie mi uwagi, że kilka osób z mojej listy ma więcej niż 200 obserwatorów (mi jakoś to umknęło... chyba potrzebuję okularów ;)); listę zmieniłam troszkę, zainteresowanych powiadomiłam o mojej pomyłce, więc teraz powinno być dobrze. Raz jeszcze przepraszam za pomyłkę :).

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :) Na pewno odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko że kilka osób z twoich zaproszonych ma powyżej 200 obserwatorów. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :) Zaraz biorę się za skrobanie odpowiedzi :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czytać te odpowiedzi i dowiedzieć się o blogerkach czegoś więcej:))

    ja eż się szykuję do tego) jak tylko znajde chwilke;* zapraszam do mnie;) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, dziękuję za otagowanie :)
    znajdę chwilę wolną i chętnie odpiszę na Twoje pytania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń