niedziela, 26 maja 2013

Wiosenny przegląd

Całkiem niedawno wraz z siostrą i koleżanką wyciągnęłyśmy wszystkie moje lakiery i pomadki... i nagle okazało się, ze mam ich całkiem sporo! Dlatego też pomyślałam, że zrobię mały spis tego, co mam.

Zacznijmy od lakierów.





Oto cały mój "zapas", a teraz po kolei:

Lovely w liczbie dwóch


Catrice również dwa, oraz Bell Air Flow

Po dwa Colour Chic i Essence Colour&Go

Active Hardener Colour Chic, Coral Prosilk, Joko odżywka, oraz coś co kupiłam za dwa złocisze, niestety nazwa się zmyła, więc nie wiem co to dokładnie.

Dwie Vipery Bambini, Sensique z jakiejś edycji limitowanej, oraz Selen

Dwa Sensique Oriental Dream, dwa Ados i Maybelline

Kolejne dwa Sensique i jeszcze jeden Ados, oraz zielony Vollare

I na koniec kolejny Essence, jedyny półmatowy Golder Rose, oraz Lovely Crystal Strenght.

To cała moja kolekcja lakierów. Był jeszcze Wibo z serii Gel Like ale tak się spodobał mojej koleżance, że jej oddałam w prezencie :D.

Przejdźmy do pomadek i błyszczyków.

Tu mamy:





A po kolei:

Trzy pomadki Cantare w trzech odcieniach, każdy o ton jaśniejszy.


Dwa błyszczyki w tubce: AA w odcieniu Cappucino i Sensique Juicy Gloss o "smaku" poziomki

Sensique, którego koloru nie znam, a numerek jak był to się zmył. Jest to pomadka z drobinkami, więc rzadko jej używam, bo drobinki zostają na twarzy nawet jak zmyje się pomadkę.

Od góry: Miss Sporty - odcienia nie znam, literki się zmyły; Sensique - jak wyżej; Catrice Colour Show

A na koniec pięciu moich faworytów:
Lovely błyszczykowa pomadka nr. 01
NYC Fragile Pink
Bell Glam Wear 038
Essence Gel Tint 03 Flashy Apricot - ulubieniec nie tylko mój, bo zarówno mojej siostrze jak i koleżance bardzo się spodobał;
oraz faworyt nad faworytami Manhattan Soft Matt Lip Cream 54L.

Uff... To chyba wszystko :D. Niezła kolekcja jak na kogoś, kto jeszcze kilka lat temu w ogóle nie interesował się takimi rzeczami. A teraz... teraz mogłabym malować paznokcie codziennie. Tylko że mi się nie chce ;)
 



 
 
 

 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz